Jättebra och dåligt

 
när familjen och farmor smög in i mitt rum sjungandes kände jag direkt hur sjuk jag hade råkat bli på min födelsedag. 
kunde inte nästan säga tack för presenterna. 
 
men det är så konstig med mig. för att idag är en ny dag och jag är alls inte lika sjuk tror jag. min kropp är superåterhämtningsbar! 
 
i alla fall. mys med familj och sånt på morgonen och vid 10.00 gick jag och sov igen. till 13.00. försökte sedan bli en människa och så småningom gick det då jag rensade hela skafferiets medicinsortiment.
 
då åkte vi och hämtade Anton sen åt vi buffé och fika. sen ville jag prompt till godishuset fastän mamma sa nej och usch för hon förstod inte hur jag kunde orka äta mera. 
 
sen åkte jag hem och blev sjuk igen. idag lördag. har bakat scones och väntar på att alla ska vakna. 
 

Kommentera inlägget här :