Min måndag

 
igår åt jag en mycket impulsiv lunch med Sofie innan work. pratade även typ bara om det. asså jobb. och resten av tiden var det typ tyst.
 
sen stod jag i kassan och delade ut hamburgare ända tills kvällen kom. en gång traskade det in en familj som skulle beställa.
 
en mamma till sitt barn: vill du ha hamburgare, cheeseburgare eller såna där kycklinggrejsimojser?
barnet: jag vill ha kycklinggrejsimojser
mamman: tycker du verkligen om det då?
barnet: näääää
mamman: men då ska du väl inte ha det?
barnet: jooooo
 
HAha.
 
färdigarbetad och äcklig åkte jag sedan till min fantastiska pojkvän. idag har jag jobbat kort pass igen och typ ätit bara skit. pizza och glass och vitt bröd.
 
men man blir så himla hungrig av mitt jobb tycker jag! har aldrig behövt så mycket föda som nu.

Kommentarer :

#1: Sofie

Kul att man ser invalid ut!

skriven

Kommentera inlägget här :