Hur mår jag ikväll?

 
allt är fint. asså typ inget är jobbigt. Max sitter nästan i ryggmärgen och känner mig inte osäker på någonting. min hälsa är bra. äter lite för mycket godis och sånt bara. syns inte på kroppen men känns dumt inombords. nyss drack jag en halv liter Red Bull för jag vill inte sova inatt. pepp på en roadtrip. typ åka till kanske Gränna och äta frukost där i morgon och sen åka hem igen vet inte. nä men alla jobbar visst dag förutom jag som är upptagen om kvällarna.
varför bokar jag sådana pass. varför får jag dem.
 
btw inatt drömde jag att det hade lagstiftats hastighetsgränser för cyklister. haha så det stod typ 5 km/h när man cyklade i stan och alla tyckte det var skitdåligt. sen var det massa dolda poliser vid torget i Skänninge som kontrollerade farten på alla som cyklaaaaaaadeeeeeeeeeee. nae hejDÅ.

Kommentera inlägget här :