Hejzan

ledsen för mycket dålig update. har liksom tagit jobb vänner pojkvän före.
 
igår var jag hos Emma och hängde och slängde. stekte kyckling på chefmasternivå och balkongmyste. jag stekte. åt även två paket glass en kladdkaka och en eller kanske två påsar chips. blev lite för mätta och ville aldrig med våra ögon skåda mat igen. en timme senare blev det chips och gurka och majs och dip och vin.
 
haha.
 
sov hos Anton. när jag kom dit mötte han mig en bit utanför hans hus av någon anledning. i händerna hade han en godisskål.
 
"hej, jag äter godis!"
 
jaha. och han kunde inte lämna den i huset för en sekund utan var tvungen att ta med sig den ut när jag kom.
 
och idag jobbade man. var i serveringen. nu är mina händer som en extra uttorkad öken. fanns ingen mat när jag kom hem heller brukar bli skitsur över sånt men kolla:
 
 
en bättre mat. som jag alldeles själv skapade.
 
det känns som jag är sjuk eller nåt. men vi hörs väl ändå.

Kommentera inlägget här :