Tänk om den hade hamnat i en container




ni skulle bara veta vad sjuk hysteri det har varit på vår skola/i klassen angående studentmössorna. haha orkar inte dra historien men mössorna hölls i vilket fall inlåsta i en typ vecka plus några dagar.

i skolans källare........

och vi fick inte hämta dem! för att jag vet inte. och detta medförde såklart ilska bland de flesta treorna. jag däremot var det lilla lugnet i stormen och orkade inte bry mig --> cool. nu har jag fått den i alla fall fast jag passar inte alls i den.
:(

jag hysteriade nyss dock! för pappa skulle åka och slänga skräp som låg i bilen - jag hade bilen till skolan idag - hade glömt mössan och kartongen i bilen bland skräpet - pappa åkte iväg och ja ba kastade mig över telefonen och ba "MIN MÖSSA FÅR DU INTE SLÄNGA! DET ÄR ETT MISSTAG ATT DEN LIGGER DÄR!"

den kostade liksom tusenlappeN. tur han svarade.

Kommentera inlägget här :