Vad händer nu för tiden då

jag fortsätter att jobba då och då och när jag inte gör det lever jag antingen i min ensamhet eller hittar på saker med kompisar eller Anton. pappa är ofta småsur och vi brukar hamna i onödiga konflikter. typ igår "bråkade" vi om min lön? hur nu man kan det.
 
jag var i Varamon!!! min enda gång den här sommaren. hur ledsamt är inte det.
 
mått dåligt också har jag till exempel haft smärtor i magen huvudet ryggen utan att jag vet varför. SÅNT är verkligen STÖR typ om man har lite/lagom ont i magen sådär att man ändå kan stå upp och prata normalt och utföra lättare fysiska aktiviteter men ändå går man och tänker på det 24/7. åh försvinn bara.
 
min framtid ser tråkig ut. elle... aaaaaa. har inga jobbpass typ och alla börjar skolan. alla goes back till strikta rutiner och får ett strukturerat liv, medan jag fortfarande sover till tolv och äter potatis till frukost. vill inte va en sånnnnnnn. så nu måste jag söka nya jobb, och börja ställa klockan.
 
 

Kommentera inlägget här :