Sol altan snacks ost kompisar

 
Jag Ida Felicia Jenny var på Ica efter jag slutade. tre av oss önskade förtära naturgodis men Jenny envisades om en brieost..........
 
Ida: mamma Jenny köpte en ost. hon ska bara äta den
Idas mamma: HAHAHA. jaja, den var bra...
 
tystnad
 
jag: asså hon ska verkligen bara äta hela osten
 
HHHEEEHH. pappa hade snott bilen igår också. alltså han cyklade från Skänninge till Mjölby smög in på Max parkering och tog bilen med hans extranyckel? tror ni jag blev försträckt och knäpp när jag steg ut ur städdörren och inte skymtade bilen någonstans?
jappjappjapp.
 
jag: BILEN ÄR BORTA!
pappa: jaaa jag tog den. kom ju på att inte bromsarna funkar ordentligt och då ville jag inte att du skulle köra bilen hem
 
ahopp. skulle jag gå hem då eller vad han nu tänkte. idag jobbar jag igen ett långt pass ganska.
 

Kommentera inlägget här :