Den bästa känslan i kroppen är efter man har spelat match

 
då är den mör och hjälplös och förtjänar allt.
 
åkte hem till Emma efter vi vann. asså vi ligger typ etta nu:):):):):) slängde i oss tacos och somnade i soffan typ. det vi orkade med.
 
jag jobbar två dagar den här veckan. det är ju jättelite? kommer jag bli avskedad. självklart kommer det regna hela tiden, så jag får väl börja läsa boken jag lånade. En dag är dess namn. sen vill jag shoppa sönder alla pengar jag har, gå ut, pussa på Anton, träffa danskompisarna och övriga kompisar, träna fotboll och åka till Ullared.
 
eller vill jag åka till Ullared... Ida sa något klokt häromdagen. typ att det känns som man åker till Ullared och handlar massa bara för det är billigt sen i slutändan har man gjort av med typ 2 k på skitgrejer som man bara stirrar på när man kommer hem. sen tänker man "vill jag verkligen ha det här?"
"kanske skulle jag köpt de där fina skorna i alla fall"
 
MEN samtidigt är det mycket mysigt att åka dit! speciellt när man sover över hyr en stuga med en snäll häst utanför och man får bo med fyra bästa vänner. och höra smattrande regn mitt i natten.  

Kommentarer :

#1: Anonym

Okej okej, i'm in!! Meen visar skulle en tripp till en riktig storstad för some real fall shopping va rätt najs också? Då i solsken!

skriven

Kommentera inlägget här :