Ska säga min helg nu:

egentligen, skulle jag åkt till Öland med familjen. skrev jag nyss Öland fast jag menade VÄRMLAND? 
... men så förbjöd min hederliga tränare Håkan Davidzon mig att göra det eftersom vi endast har två mycket viktiga seriematcher kvar som vi MÅSTE vinna.
så stanna hemma it is.

i morgon: fett jobbig och lång skoldag MEN på kvällen ska vi ha vår ************* för *******.
ingen fattar elle? för det var verkligen inte min tanke.

lördag: återhämta mig på dagen. kvällen? hallååå Emma? 

söndag: match. tänka att jag ska plugga fast jag inte kommer göra det. soffhäng. godis. skolångest.

Kommentarer :

#1: Anonym

JA, vi ses på Lördag muppi!!

Håkan davidzons dotter intygar härmed att hon också var jäkligt emot Värmland, så bra val där Lydia ;)

skriven

Kommentera inlägget här :