Fint








regnet öser och här sitter jag med oboy och scones.
nej ja skojaaaaa, men har jag någonsin berättat att vi alltid hade Mysiga Scones Söndagar när jag var liten? varje söndag bakade mamma scones och gjorde varm choklad. det var bättre förr.

fast regnar gör det, och jag vill inte det. i eftermiddag spelar jag en fotbollsmatch med trasiga skor i en skog mitt ut i ingenmansland. planen jag kokade ihop igår går egentligen ut på att jag ska plugga NU ända tills samlingen är men jag tyckte det passade bättre att titta på Remember Me. speciellt när det är den 9/11.

tio år sedan.



jag kommer ihåg dagen då det här hände. jag var sju och befann mig i skolan. hela klassen var i Järnvägsparken och plockade olika lövsorter som vi sedan ritade av på bildlektionen. 
samma tidpunkt någon helt annanstans dog flera tusen oskyldiga människor. man förstår inte.

Kommentera inlägget här :