Usch

gick förbi en mycket gammal och typ blind tant idag.

fobi 1: åldras. känna hur ens liv lider mot sitt slut. kan inte ens tänka på det typ.

som på banken. mannen som hjälpte mig ba aaa jag rekommenderar det här kortet det är kostnadsfritt tills du är 21. sa okej men det är långt kvar. han sa jaa tre år.

om tre år måste jag alltså ha skapat ett liv. eller? jag är 21 om tre år.  

kan tänka att det börjar kännas vid femtio ungefär. trött på den man är gift med om man nu är det. nee det behöver kanske inte va så.
samma dagar ingen ork att byta jobb. lagar samma mat. sjunger inte längre. blev aldrig känd.  
vart bor jag då? har jag ett barn? är mitt hår kort och brunt kanske.

fobi 2 som inte har någonting med det ovanstående att göra: valar. vatten.



svar till Tanja som frågade vilka loppisar jag hänger på:

asså jag vet inte hittar dem bara när jag åker bil. pappa vet vart massor ligger också pga. att han handlat gamla högtalare och shit överallt tror jag. Skänninge återvinning är micket brao.

Kommentera inlägget här :