Hatar:

- när bananen öppnas åt fel håll

- när man chillar out hela morgonen men precis innan man ska gå till bussen blir allt plötsligt jättestressigt? alltså det här händer varje morgon?

- att bara ha ett tuggummi i munnen

- ååååå rättskunskap jag har typ gravidsmärtor i magen inför det provet nästa vecka. boken är på juridiska alah fattisch ingeschnting

- småäter jämt. ba nae nu har jag inget att göra då går jag väl till skafferiet. här fanns visst godis för det köper pappa jämt fast han säger att det är vi övriga familjemedlemmar som är de skyldiga dålig stil.

- reklamen med han som har tre munnar han är äcklig.

- att inte veta vad jag ska ha på mig i morgon. orka egentligen. tar tillbaka

en gång förra veckan fann jag en liten boksamling i min vita byrå på rummet. hahaha böcker asså som jag glömt hemma som egentligen är skolans. fyra stycken är från TROJAN min GRUNDSKOLA. what a tjuv.

Kommentera inlägget här :