Min 18årskväll






















Solariejakob





släkt och lite vänner kom. då åt vi mat som man nästan ville spy upp sen. inte äckligt gott men mätt.

fick fina presenter. spikade jul-på-Liseberg-resa nästa söndag.

när klockan blev 01.00 hade jag lovat vara fyllechaffis åt en klassis. drog med mig Sebbe Lönn en trollkarl och Solariesimon. precis innan vi åkte utbrast Simon "vänta jag vill springa in och byta till mina andra jeans bara går snabbt!"

lät han medan jag och Sebbe satt och väntade. väntade. pratade liv. väntade. halvtimma senare kom han tillbaks. JA!

jag: OJ VAD SNABB DU VAR
Solariesimon: men jag bytte linne också

...

sen bar det iväg. hade fixat dubstepskiva som vi dunkade på motorvägen. i regn rusk blåst och mörker. kom fram. fick sms av klassisen "du behöver inte hämta, är det ok?"

OAEIRGJNV AOEIJDFS owäiegj aöidfojfmvadiofmsoiprdjn goiajrög oiärjg oi<sädfj ÄAWOIJG ÄOIWGJR

NÄE DET VAR DET INTE. så ja ba ne jag tänker hämta dig ändå. aldrig att jag liksom åker såhär långt i onödan.
okej sa han.

när vi lämnat av klassisen och hans kompis åkte vi till Macdonalds. köpte stor milkshake och pommes. skrattade åt Sebbe och blev glad när Simon undrade varför jag alltid är så snygg. kom hem halv fem på morgonsnåret.

somnade vaknade och min mobil hade slutat fungera! nu har jag fett panik över det och vet inte vad jag ska ta mig till ja tänk vad jag är en dagens människa som inte överlever utan telefon. vill inte va den men men men men men men men.

NÅN SOM HAR EN IPHONE OCH VET HUR MAN SKA GÖRA OM NÄTVERKET SLUTAT VARA TILLGÄNGLIGT?!!?!? SNÄLLA HJÄLP.

Kommentera inlägget här :