Måndag

inatt hade jag en dröm om att jag hade på mig platåskor som var en halvmeter långa så Linns huvud slutade vid min navel ungefär. 
... så kom Bittertjejen som påstår att jag har fula kläder och sa "asså herregud varför har du såna där fula skor på dig?"

och ja ba "för att jag ska kunna se ner på dig" OH SNAP ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄGD.

(eller?)

drömmer jag sånt här för att jag har komplex för min längd och att jag inte vill ha på mig mina klackskor för alla bara konstaterar hur lång jag blir då. vill inte va den.

nu har jag ätit julgröt till frukost och jag ska åka bil till skolan. någonting säger mig att jag har en svag känsla av att jag tror jag minns att vi slutar innan tolv idag. så himla lyxigt.

Kommentarer :

#1: Anonym

DU ska inte säga något om att vara lång kvinna! Vi är långa och ståtliga ;)

skriven

Kommentera inlägget här :