12.57

åkte till skolan bra och snabbt. kisade hela matte c lektionen för glasögonen hade glömts kvar på min vita byrå.
"står det inte 1?"
"nej det står 3!!!!!!!!!"

alla ba stör sig på mig.

sen inte alls jobbig lektion samlevnad fick typ bara information om vad vi ska göra i framtiden.

åkte hem fick NÄSTAN bensinstopp oj oj oj. pappa hade inte talat om att bilen behövde tankas och jag har redan slängt teorin åt helvete så tittade naturligtvis inte på kontrollpanelen och missade att bensinlampan lös.
men gick bra.

sen till Apoteket och köpa Compeed eftersom jag har värsta bedrövliga skavsåret efter mina nya gåskor från Intersport. hoppas jag kan träna ikväll.
INOMHUSFOTBOLLEN BÖRJAR KLOCKAN SEX.

på Apoteket träffade jag Patrik som man kallade för Patte P när man gick på Bjälbotull. kul och bli kallad en synonym för bröst. fick en grattiskram för körkortet sen gick jag till Östenssons. där jag är stammis.
köpte bakgrejer! ska ta kort.

kom hem åt frukost en gång till.


Kommentera inlägget här :