Min blixt på kameran är sönder




















TREVLIG KVÄLL.
hata ordet trevlig. används till allt och ingen orkar byta ut det för alla vill leva så enkelt som möjligt. 

"jag ska dit när semestern börjar - ja men vad trevligt!"
"då får jag önska dig en trevlig sommar"
"vilket trevligt väder" så kanske man inte säger. 

vilket fall. det här behövde jag. fastän jag kom hem efter tre är dötrött nu och har match om två timmar.
trevligast var spelet vi körde. förklara ord och så fanns det massa regler som ibland gjorde det omöjligt.

här är Sofies beskrivning av ordet penna:

"asså alfabetet är ju väldigt viktigt att ha, och för att kunna SE alfabetet så behöver vi såna hära..."

hahahaha sen åkte vi bil till Elias som hade tjatat i ett sekel om att vi skulle komma. förstod jag sen när vi anlände. inte så dragigT preciS.
träffade en East-Fm-Kille som blev lite sur över att jag inte kände igen honom. pratade musik<3<3<3<3 sällan jag hittar såna människor. 

hade ingen skjuts hem först men det fixade sig. löser sig JÄMT för mig jag förstår inte. alla vill skjutsa mig.
(eller vill ingen ha kvar mig på fester kanske). 

somnade väl fyra. tänkte säga att jag får la ta igen det imorn fast näe för då är det jobb klockan sju. skål.

match som sagt. treeeevligt. sista för säsongen.

Kommentera inlägget här :