Hej kompisar

har varit konstiga dagar.

i. alla fall. orkar inte skriva om... ja, allt depp nuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu. eller aldrig.

midsommar:

från elva till tre jobbade jag själen ur mig bokstavligt talat. min teknik i kassan är OSLAGBAR. det går bra nu.
gick hem sen duschade och marinerade en kyckling. krånglade med valet av kläder och allt slutade med att jag hamnade hemma hos Sofie i hennes garderob.

Alma kom. kvällen var 100 procent oplanerad. vi grillade försökte få upp peppet och åkte sen nån gång till Mjölby och det. var.
JÄTTETRÅKIGT. tyckte jag. ledsen var jag också. men men.

fick skjuts hem - TACKSAM. hälsa Tessan det Alma.
jag glömde kameran.



jag ska inte glömma kameran ikväll.
Jenny åker till Malta om en vecka i tre veckor så hon ska ha hejdåmiddag.

Kommentera inlägget här :