Skönt

var bestämd och förbättrade springtiden med en minut. mvg i kursen. franska också.
idag tänker jag va stolt över mig själv. nu är det ingenting kvar. kan jag försöka njuta då eller.

relaxa. inte känna mig som kvinnan i skänninge som är ute och går HELA TIDEN.
det är sjukt verkligen. jag ser henne gå överallt var jag än är. spåret stan landet. 
hon måste ju ha svårt för att slappna av. om man går så mycket så jämt njuter man inte av det tror inte jag. då är det endast en tvångstanke. 

nu gör jag mat. sen träffa tjejer. fika med Sofie. träning. hem och sova i morgon kolla nians avslutning.  

Kommentarer :

#1: Anonym

Har det slagit dig att du förmodligen går i skänninge lika mycket eftersom du ser henne så ofta ;)

skriven
#2: Anonym

jaa det är ju sant på ett sätt.

men hon TRÄNINGSGÅR alltid då. om man kan säga så.

skriven

Kommentera inlägget här :