Adis

hejsan i lingonskogen. antal smeknamn Adam har gett mig den här måleriveckan: sex.

knasbollen
häst
dromedar
vaggan
JP
potatissäcken

när man målar i timmar kan man komma in i ett slags skratta-åt-allt-beteende. för att man blir så trött. man kan även börja prata om jättelustiga saker.

Adam satt och förklarade för mig, jag lovar, i två timmar MINST, varför jag är en potatissäck och därför bör kallas det.
och man bara skrattar och skrattar och skrattar för att man är så slut och ba orkar inget egentligen. då är det lite kul faktiskt.

jag skrattade hur länge som helst när Adam berättade att han kallades Adis när han var mindre. STENSERIÖST ASSÅ. en del har ju smeknamn. en annan Adam jag känner kallas Möller, Deborah min moster Debbie osv.

men ADIS. det ser ju ut som aids. hahahahahahaha det måste vara det ocoolaste smeknamnet jag någonsin hört.
yo mannen, Adis här. skaru ha en stänkare.

Kommentera inlägget här :