Poeten

nån kanske kommer ihåg att jag skulle skriva ett inlägg om mina fina<3 dikter/sånger jag hittade i min byrå. blev ju aldrig av och jag har ingetogöra.

Dikt:
Det är kallt! mycket kallt, men jag klarar mig. Fast jag fryser till is. Is som det droppar om...

jaaaaha. det var alltså så kallt att jag frös till is MEN jag klarade mig ju! megadålig dikt som jag skrev när jag var nio tror jag för det står Av Lydia 9 under texten.

Sång:
Det var 3 veckor sen jag var med dig. Vi gick på bio tillsammans. Inträdet kostade 60 kronor. Vi såg på en vänskapsfilm. Vänner som du och jag är, vänner som du och jag är. (Refreng) We are freinds (3 gånger.)
4 dagar senare jag satt på en stol i köket. Jag såg dig...

sen hade jag inte skrivit mer. fantastiskt. stavade refräng med e och friends freinds.
fiffigt att ta med att inträdet till vänskapsfilmen kostade 60 kronor tycker jag för det vill säkerligen alla veta likzom.

jag har alltså ett flertal sådana här böcker som jag förvarar i min vita byrå. alla proppade med massa dikter, sånger och sagor - utan mening. värdelösa. men kuwl.

Kommentera inlägget här :