Varför det är dåligt att inte ha pojkvän:

- när typ 90 procent av alla ens vänner har det. för jag lovar att de hellre hänger med dem än med mig en torsdagskväll som denna. faktiskt. no offense men ERKÄNN.

- alla blir liksom opeppade på ganska så mycket. jag kanske ibland blir exalterad och vill göra något asasasaskul men det vill ingen annan. FÖR DE HAR EN KILLE. det går ju inte då.

- jag blir den som får lyssna på andras pojkvänsproblem och kan inte prata ut om mina egna för jag har ju inga problem, eller vad skulle det va i så fall. ASSÅ JAG HAR INGET ATT HA PÅ MIG IDAG POOR ME. typ så? KUL. 

- det skulle ju faktiskt vara mysigt att sakna någon när man är ensam.

- känna sig lite speciell och älskad.

- få presenter och mat.

nu verkade mitt liv typ sämst men så är det INTE. ska jag göra en varför-det-är-BRA-att-inte-ha-pojkvän-lista också? för alla er ensamstående. 

  


Kommentarer :

#1: weeeeeeee

ja ja ja!

skriven

Kommentera inlägget här :