Nu blev ni glada

YOO FRIEEENDS! jag är visst hemma mycket tidigare än vad jag trodde jag skulle vara. dessutom är jag typ, PIGG? trodde verkligen inte det.






hundarna blev ledsna när vi lämnade dem.






SÄGER JU ATT JAG INTE HAR NÅGRA STRUMPOR!!!! får la köpa det i Ullared på tisdag.

i alla fall - igår och idag:

planen var att vi först skulle åka till Tanjas lägenhet för att lämna sovgrejer och mat, men ingen var där! vi var hjälplösa! vad skulle hända med filmjölken?

sket it, åkte vidare till vet inte vart det var men där vi skulle se Tanjas dansföreställning. den var verkligen svinbra.














sen åkte vi till lägenheten igen som denna gång hade belägenhet till att vara öppen. GÖTT DÅÅ. gjorde varma mackor gulligullade och chillichillade.
hade ju köpt massa godis men det var bara jag, Jenny, Julia och lite Tanja som åt av det eftersom de övriga var fet töntiga och hade börjat gå på nån GIdiet. 





jag fick pumpa luftmadrasser (dagens träningspass svär asså) men luckily behövde jag inte ligga på nån.

tycker ändå vi somnade ovanligt tidigt för att vara oss. innan vi gick till sängs pratade vi i alla fall om bajs och mens.






vaknade skapligt, åt frukost och sen gick vi på stan. jag är fattigast jämt och ständigt så hängde mest. på mcdonalds såg vi existensens töntigaste utlänning som gick omkring dansandes med fula solbrillor samtidigt som han stolt ösrökte ur en vattenpipa.

vad gjorde mer ja vad gjorde vi mer vi gick på bio! Water For Elephants. REESE WITHERSPOON ÄR VACKRAST I VÄRLDEN och Robert Pattinson var för en gångs skull lite snygg.

nu kom tröttet i mig. bäst att sova rå så man har lite power tills matchen.

Kommentarer :

#1: jakob

hahahaha , lydiaaaaaaa.

Trodde att det var en ponny bakom dig under bilden på tindra och mintus.

IN REAL LIFE GARV!

skriven
#2: Anonym

Hahahahahahahahahaaaa DET SÅG JU UT SÅ

skriven

Kommentera inlägget här :