Ullared och bärgning



i fredags var vi hos Jenny och månen var megastor och megafin och det här var det bästa kortet jag lyckades ta av den.







gick upp fem dagen efter, drack kaffe och jag hittade Jennys Boken Om Mig.










på sida 80 nu!














stannade och keka breakfast i nån skog som sagt. kom till Gekås, tog inte med kameran in där som ni kanske fattar eller?

gick lite, åt största potatismoskulorna med pannbiff. vi köpte mjukglass i solen också och Hedda tappade HELA sin (HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH) asså hon blev pmsbarn i typ en timme..................










Trevlig Älg!



Fellan pinkade... bakom en sten.




OKEJ OKEJ OKEJ OKEJ NU kommer det bästa:

vi befann oss på en väg emot Boxholm eftersom vi skulle lämna av Hedda. åkte bakom en seg traktor så vi körde om den, och MITT UNDER SJÄLVA OMKÖRNINGSPROCESSEN DÖR BILEN! vi låg alltså jämsides med denna sega traktor, på fel sida av vägen och bilen fungerade inte.

genom guds förbarmande över oss eller nåt lyckades Felicia köra in till vägkanten, men bilen var fortfarande lika livlös. vi satte ut en varningstriangel och gick ut och ställde oss på vägen. där stod vi i drygt en timme. INGEN stannade och hjälpte oss. en del gav oss blickar som typ "haha vi har en bil som FUNKAR i alla fall hejdå". en del skrattade till och med. man ska hata dagens SVENSKA människor bestämde jag då.





Linns och Felicias pappor kom sen. nån lem i bilen hade gått av och det skulle kosta 20 000.

sen kom funderingarna "tänk om det här hade hänt på motorvägen! eller när vi var i Ullared".

jag köpte: slingfärg, ett nagellack, läppstift, två träningströjor, förkläde till mamma (cutiechild) godis.

Kommentarer :

#1: Anonym

HAHA!! En REM har gått av o inte nån lem

skriven
#2: Anonym

Oj då

skriven
#3: Anonym

Oj då

skriven

Kommentera inlägget här :