Onsdaaaag





det stod i mitt horoskop att typ allt i mitt liv är negativt så nu ska jag skriva allt positivt med den här dagen:

- sovmorgon

- träden vid busshållsplatsen utanför skolan har börjat blomma. SYND NI SOM INTE FÅR SE DEM SÄGER JAG BARA. rosaste finaste ever

- ägde Thomas

- har druckit min dagliga dos kaffe och är därmed pigg för träning

- Linn sa att jag var söt idag

- Linn sa att mitt hår var fint idag

- jag längtar till fredag för då är det klassfest hos Lisa

nu orkar jag inte mer. när jag kom hem låg det ett par jättesaftiga brödkakor i vårt skafferi. nu har pappa fått dem av nån snäll gammal tant i kyrkan tänkte jag, och skar upp ett par skivor som jag sedan njöt av.
sen fick jag reda på att det var MIN BROR som hade bakat dem. haha ofta.

Vincent: varför trodde du inte på att det var jag som hade bakat brödkakorna?

jag: men de var ju så fina...

Kommentera inlägget här :