Just det

nu ska jag berätta hur fett jag ägde Thomas idag. på musiken gick vi igenom provet vi hade för ett par veckor sedan. ni vet det där provet jag grät floder över och som jag trodde skulle gå åt helsike. tydligen hade det inte det. hehe najs rå. i alla fall.

jag: men jag gillar ändå inte att skriva noter och sånt. jag spelar på känsla.

Thomas: men du måste veta VILKA toner det är du ska spela.

jag: jag HÖR vilka toner jag ska spela.

Thomas: hahahahahahah.

jag: spela ett ackord då!

Thomas: vilket som helst?

jag: JA!

damdamdam daaaa.

jag: det är ett F.

Thomas: .....jaha, det är ju bra.

SNAP. ÄGD.

Kommentarer :

#1: Anonym

Good Job.



Han har ändå en liten poäng tycker jag. Om du komponerar någon jättebra melodi, som någon vill köpa av dig, så måste du ju kunna skriva ner noterna så att de kan lära sig att spela den?

skriven

Kommentera inlägget här :