Hjälp vad snabbt ja skrev

här kommer mitt igår:

när jag vaknade hade jag GRÅTONT i högra örat. hade glömt bort hur det känns och hur obehagligt det är att ha ont där. (kan säga att det sitter kvar idag med) jag hoppas bara jag inte får öroninflammation för jag kommer ihåg en gång när jag hade det och inte kunde röra huvudet på flera dagar då det smärtade så mycket.
MEN JAJA.

jag gick ut och gick sen i alla fall. i alla fall fastän trots fast jag inte mådde hundra. det var ju som sagt, SJUKT VARMT, på ett behagligt sätt. luften.

gick hem till Jouline och dit kom hela tjocka släkten och åt tacos.



klockan halv åtta åkte jag till Jossan. lämnade kameran hemma tyvärr. hennes hus är fint. 

det var kul. lärde känna nya. var FETT längesen och så blir det när man bor i den här hålan.
flera gånger hände det att människor jag aldrig sett förut kom fram och ba TJA LYDIA. sånt är spännande! hur vet du vem jag är?

"men du är ju från Skänninge! Hon Med Håret".

"facebook"

"läser din blogg!" - medalj.

"alla vet vem du är" - i och för sig.

dansade lite, pratade och medan nästan alla andra badade i jacuzzin hade jag tårtkrig.




kom hem klockan halv fem typ. i morse kom Vincent in och sa "Lydia du borde gå upp nu klockan är halv tre".
gick upp och då hade han lurat mig och klockan var bara nio. han VET att jag inte kan somna om så nu ska jag spå hämnd hela dagen.

Kommentera inlägget här :