HejHejHej

okay, vi börjar med det jobbigaste idag:



jag tappade ett ägg på mattan.

skoldagen gick annars sjukt segt fastän jag slutade halv tolv. blivit bortskämd.




ska dricka kaffe nu men först måste jag berätta lite kort om min hemskahemskahemska natt. jag drömde att mamma skulle dö. hon hade huvudcancer (kan man ha det ja eller? man kan ju ha cancer i lillfingret nu för tiden).

jag, pappa och Vincent satt i sjukrummet och bara väntade på att hon skulle försvinna. fick damp INGEN GJORDE NÅT. ja ba MEN HON KAN INTE BARA DÖ men de ba jo. grät jättemycket. sen ryckte jag till och vaknade, verkligen RYCKTE till. kunde höra hjärtat pumpa i huvudet och svettig var jag också. fick ligga där och hämta andan hur länge som helst innan jag fattade på riktigt att jag bara hade drömt. aslättad var jag då. aldrig varit så ledsen i sömnen.

vi ses sen!

Kommentera inlägget här :