Godis

kinderchokladen sägs vara likadant som kinderÄGGchokladen men ändå är ägget mycket godare.
...men det är ju så dyrt, och jag vlll inte ens ha leksakerna fast det kanske är lite kul att bygga ihop dem ibland.

kommer ihåg när jag var liten och fick veckopeng. jag ville men ville inte köpa ett sånt där paket med fyra kinderägg i. JA för att det var så gott att man dog och NEJ för då hade man ingen veckopeng kvar sen.

OKEJ DET HÄR INLÄGGET SKULLE EGENTLIGEN INTE ENS HANDLA OM GODIS MEN NU BLEV DET SÅ. allt kan ändras.

kommer ni ihåg de där lördagspåsarna då? jag köpte såna rätt ofta men asså varför kan jag inte förstå nu, när jag blivit gammal och vis. det är ju bara äckliga saker däri! skulle LÄTT köpt kinderäggpaketet om jag hade fått veckopeng idag. kvalitet före kvantitet.  





Kommentera inlägget här :