Give me everything








stör mig ganska mycket över att spotify snart inte kommer va gratis längre. eller hur det nu är bara få lyssna tio timmar i månaden. det blir HHMMMMM tjugo min varje dag.
asså JAG LOVAR, att det här var den där killens plan från hela början! han visste att alla skulle bli beroende av hans lilla uppfinning och att han förr eller senare skulle kunna ta betalt av hela världen.

mer problem dåååååå. TANDLÄKAREN! asså vad ska jag säga när jag kommer dit? förra gången jag var där var alla mina tänder hela och nu är en halv tand borta. aaa TJEEEENARE MANNEN du en sak bara jag råkade slå av en bit av en tand för..... ett tag (år) sedan och sen glömde jag liksom bort att liksom.... laga det. pinsamt.

jag vill inte ens laga den. jag har vant mig vid den.

Kommentarer :

#1: Anonym

Naaaw. Gullisbilder!

skriven

Kommentera inlägget här :