aeopivnagmafmnoj

pjuuh, okej...

dagen blev inte som den skulle. Jenny kom till butiken och vi pluggade en stund. sen blev Tindra så sjuk att hon var tvungen att åka in igen.
här mådde jag skit, och grät. kunde inte göra någonting. inte äta, inte prata och definitivt inte plugga. bara satt. (vet att jag skrev nån gång för ett par veckor sedan att hon skulle bli bra men så blev inte fallet. hon blev sämre.)
mamma och jag tog en promenad i regnet sen. ingen sa något, jag var bara arg och orolig. efter ett tag ringde Debbie och det visade sig att Tindra inte alls hade en maginfektion som vi först blev informerade om, utan att det satt nåt i ryggen.
BRA. att hon har fått magmedicin i tusen år istället för ryggmedicin. nu måste hon bli bra. HON ÅT NYSS. hon har inte ätit på en vecka förstår ni.   

en fet sten släpptes från mitt hjärta. jag älskar Tindra.

ett två tre NU bestämde jag mig för att skita i musiken också. känns så himla bra. :D JAG BRYR MIG INTE. Tindra äter ju.   

Kommentarer :

#1: Anonym

alltså nu får du förklara dig lite grann, vem är tindra? är lost

skriven

Kommentera inlägget här :