16.59

dagens...

roligaste: när jag satt på bussen i morse, svintrött, och Klein väckte mig med sin gälla röst ungefär såhär: HEJ LYDIA ni ska få tillbaka engelskuppsatserna idag också! sen gick han vidare.

tråkigaste: HM vad svårt. finns ju ingenting. den här dagen är fantastisk! INTE ENS MUSIKEN VAR TRÅKIG. FATTAR DU.

trevligaste: när jag såg en tant som cyklade. hon hade blåa byxor, gröna skor, en rosa jacka och en röd tröja. trevligt med en färgklick i vardagen.

dummaste: när pappa frågade mig om det var Kikki Danielsson som sjöng på radion när det var Beyoncé.

godaste: glass i solen.

äckligaste: leverpastejen på mackan i morse. den hade nog gått ut.

bästa: att jag plus fyra andra tjejer bokade in en tripp till Ullared.

sämsta: Vincent eller att jag är torr om läpparna kan inte bestämma.




Kommentera inlägget här :