Svälja är svårt ibland



har faktiskt hängt med Madde idag. kul att man får träffa henne en gång om året i alla fall.
det enda skrivvärda jag kan ta upp är väl att jag råkade gå in i ett provum på Gina där en tjej stod iklädd endast stringtrosor. med rumpan vänd mot mig. och det blev så pinsamt att jag bara gick därifrån utan att ens stänga.
så att, där stod hon hjälplös och nästan naken. 

varför har jag ondare i halsen idag för? ska säga er att det var en hemsk utmaning för mig när vi satt och åt på Mcdonalds.
hittade nästan ingenting. en tredjedel av alla påsar jag bar på var till mig. resten till Vincent eftersom att I am the bezt sis in the world och handlar alla kläder till honom (på hans bekostnad asså) för att han är lat och inte klarar av att göra någonting själv.

för min del är jag 1200 kronor fattigare. då kanske ni tänker att jag visst har hittat massor men i dagens samhälle är allt man får vid tusen kronor ungefär tre saker.

när jag kom till Mjölby med tåget visste jag att jag var tvungen att sitta och vänta buss i nästan två timmar. ringde min faster och hon var gullig och kom. erbjöd mig att betala men hon sade att jag var en fattig student så jag behövde inte "blink."

Kommentera inlägget här :