Ribbonized

igår såg jag en snygg kille, eller en man var det väl, i Skänningeeeeeee. INTE vanligt.
jag såg honom gå bredvid Vårfrukyrkan när jag var inne hos mamma i affären. blev lite exalterad och mamma sade att jag skulle sluta eftersom han minst måste ha varit 30 år.

nej. kan hända att han var 25, 26, 27, 28 eller möjligtvis 29 men inte 30. aldrig.
som han såg ut ska min man se ut.

har gått igenom en vidrig natt. vaknade, var täppt i näsan och hade 30 kg slem i halsen. hur andades jag? det gick ju inte. att svälja slem är inte direkt upphetsande och även om jag hade gjort det hade det inte fungerat för att det hade gjort för ont.
mamma säger att jag har ett virus i halsen.
medan jag tror att orsaken till varför jag fortfarande är sjuk är för att jag flänger omkring överallt i tunna kläder och inte bryr mig om att låta kroppen vila färdigt. därför gillar jag att det är söndag idag. ska bara ta hand om mig själv och inte anstränga mig ett skit.

Kommentera inlägget här :