Ge dig

vad jag drömde inatt:
mitt hus höll på att brinna ner och alla i familjen satt lugnt och sansat i köket och drack kaffe. pappa sade att det skulle ta ett tag innan elden hann komma till nedervåningen och att vi lika gärna kunde njuta av den sista stunden vi hade kvar i vårt kära hem. orsaken till att det började brinna var att ett memory card till mitt playstation hade legat för nära tvn och det hade blivit en kemisk reaktion. asså SERIÖST jag drömmer så himla weird. fast man tycker oftast inte att det är speciellt konstigt när man väl är där. i drömmen.  

halsen är värre idag och det är nog pga. att jag gick till skolan igår och var lika aktiv som en vanlig människa när jag egentligen nog bara skulle ha vilat. bör nog vila idag också men jag har ju en mållista att uppfylla.
LiNkÖpInG.

Kommentera inlägget här :