ointressant inlägg nr 109

har inte ett enda vettigt ord att skriva men det är tjugo minuter kvar innan jag ska lägga mig.

hatar att se samma gamla människor varje eviga dag på bussen. dem borde vara hur less som helst att se mig och mitt långa hår som alltid ser likadant ut också.
jag märker att min bror växer. jag ser det och jag tror att han kan bli ganska snygg.
jag är bjuden på fest nästa lördag och då ska jag dit. jag har för lite kul i mitt liv.
på måndag ska alla danser vara klara och tanjas lärare kommer och kollar. asså shiiiiit.
snart är det vår och min blogg ska bli fin och jag ska lämna in mobilen så att kameran börjar fungera igen. jag är ledsen men jag kommer inte publicera någon bild till det här inlägget. jag har nog visat exakt allt.
fotboll är roligt igen. måste erkänna att jag var inne i en svacka då jag inte visste vad jag tyckte. träningen igår befriade mig och allt är som vanligt. dessutom är håkan världens bästa tränare.

xoxo.

Kommentera inlägget här :