yo

HEJ! kan skriva lite snabbt. är inne på Anders dator och man får typ bara, sitta en kvart var. dessutom måste jag duscha. har spelat fotboll i 37 grader. 

jag har haft det ganska bra. fast saknar hemma. åker troligtvis hem tidigare än väntat. här har jag mest badat. vädret har varit asnajs. FAST det finns så himla många tjuriga människor här. idag lekte jag med en boll på stranden och då började en gubbe att skrika på mig. jag fick inte spela mer. blev jättesur. 

och vet ni. jag glömde min kamera hemma! det har stört mig hela semestern. finns massor jag hade velat ta kort på.
på nätterna lider jag. sover i ett tält och det är som att sova i ett hav. i princip. det är jäääätteeeeekaaaallt varenda natt och FUKTIGT. det är det värsta. vaknar 789 i minuten. man ska uppskatta sängar.

måste gå.

Kommentera inlägget här :