vem lämnade vem

var nyss ute och gick. sjuårig kille kommer på en cykel.

han: tjaa!
jag: hej hej!
han: jag tycker du är snygg, får jag chans på dig?
jag: det kan du väl.
han: å vad bra! kan jag få en puss också?
jag: naae jag är sjuk så det är nog inte så bra.
han: okej...kan jag inte få pussa dig på kinden då?
jag: okej då. men då kanske du får lunginflammation och hamnar på sjukhus.
han: hejdå!

WOW! det är typ det jag varit med om idag. jag har i alla fall fått en pojkvän.
eller jo! åt pizza förut med några kompisar. förra gången jag var där glömde jag min mobil. den här gången glömde jag 346 kronor. jag är ganska dum.

här har ni ett kort på mig. fick ha peruk eftersom jag inte hade något hår. tycker ändå att det är bra att mamma och pappa gav mig normalt och verkligt löshår.
OCH så konstaterar vi här och nu att jag var världens fulaste bebis. men någon måste ju vara det.





Kommentarer :

#1: julia

haha lydia du fick mig att skratta högt :D du var inte världens fulaste bebis ska du se :)

skriven
#2: Anonym

............fast det var jag ju :P:P:P:P:P:P:P:P

skriven
#3: Anonym

hahah nej det tror jag verkligen inte men den där bilden var sjukt rolig faktiskt :)

skriven
#4: Anonym

Oj, den bilden fick mig verkligen att skratta.

skriven

Kommentera inlägget här :