snyft

många fina kunder idag. EN SA ATT JAG VAR SÖT! :D:D:D:D:D:D:D aw. fattar inte varför det är så himla mycket lättare att prata med folk man inte känner när man jobbar. det är alltid samma sak. å vad gott det var, hur gör du? när byggdes det här huset? berätta lite om den här gården.
åt en ny kaka idag som har kommit in. den var typ worth dying for. sen var det så synd om en kvinna. hon kom och fikade, var verkligen jättetrevlig och pratade nästan hela tiden om att hon hade hittat så fina saker i en klädbutik idag. hon hade med sig påsen, som var i princip full av kläder. sen glömde hon den. hoppas hon kommer tillbaka för jag var så sjukt gullig och tog hand om den där påsen.

funderade ett tag på att gå ut och springa faktiskt. blev påmind av Sofie förut idag att vi börjar att träna jättesnart och att vi har tre matcher på en vecka. eeee.....hehehehehehehehehehehe. jag har inte tränat någonting i sommar. jag som lovade mig själv, och så jag jobbar på ett café. hur ska detta gå.
fast jag orkar inte springa. skiter i det. äter paj istället.

Kommentera inlägget här :