savior

GAH.

är jag ens meningsfull på något sätt? du som läser den här skitbloggen kan inte du förklara för mig varför jag lever.

lugn. har bara pms. fast naaaeeeeeaaaa jag är inte sur men jag är så himla ensam. nu säger jag detta ännu en gång:
hatar att alla mina tjejkompisar har pojkvänner. vet inte hur det är men det verkar som om man alltid vill vara med den man är tillsammans med när man är tillsammans med någon. ba hej vad gör du? nae jag är med han. okej när kommer du hem? om 128 dagar. då kanske vi kan hitta på något :D?????

die. tror jag ska kolla på One Tree Hill.

Kommentarer :

#1: Anonym

Att ha pojkvän är såååå överskattat! Dina kompisar borde ha tid med dig oxå, om de är riktiga vänner. Om det tar slut med killen så står dom där ensamma annars. Man kan inte bygga upp hela sitt liv på en annan människa. Det viktigaste är att vara sin egen bästa vän. Ta han om dig själv. Ge dig själv uppmärksamhet och tid. Älska dig själv utan krav.

Sedan så hittar du säkert en fin kille såsmåningom.

skriven
#2: Anonym

jo det är klart att dem har tid med mig. men vi träffas mer sällan nu för tiden. och jag saknar det. tack för din kommentar. ha det bäzt!

skriven

Kommentera inlägget här :