nu ni

allting började med att jag såg en skitstor spindel på väggen i källaren. blev hyperrädd och skrek på pappa.



när pappa hade tagit hand om odjuret sade han att han tyckte att jag var ansvarslös och att jag inte kunde göra någonting själv. PLUS att han sade att jag hade suttit vid datorn för mycket idag. jag ba WHAAAT jag har ju jobbat hela dagen? och gått ut och gått.



we had a fight. mest på skoj. var sur i tio min.



men det som jag enbart trodde var en lek, utvecklades till ett riktigt raseriutbrott. jag kunde inte kontrollera mina känslor längre. var beredd att göra allt som stod i min väg. jag skrek, utförde karate, slogs, tjöt, lyssnade på deppig musik, bad, började fundera på om jag var dum i huvudet och sen blev allt bra igen.










vi är sams nu. ha en fortsatt fantastisk kväll alla läsare.

Kommentera inlägget här :