need

igår var bra. Shrek 3 var rolig och hade en fin handling. 3D skitglasögonen var sämst. hade liksom typ förväntat mig samma upplevelse som pandafilmen på Liseberg. borde väl fattat att det inte skulle vara så bra kanske. hade en jättejobbig unge bredvid mig också. hon skrattade hela tiden och tyckte att allt var jätteroligt och sedan helt plötsligt kunde hon bli hyperrädd. 

åkte tåg och buss hem själv. det spöregnade. när jag kom hem hade mamma och pappa beställt pizza och dem var så gulliga att dem hade sparat en bit åt mig. ett plus i kanten var att dem hade format pizzabiten till ett hjärta. N-A-W.
den var äcklig. typ fläskkött, tunn deg, bananer, paprika och ananas på samma gång.
sen somnade jag faktiskt. man kan inte vara vaken varje natt. låg dock och tänkte på att på onsdag är det Skänninge Marken. DAH. efter att den har varit räknar man alltid ner. snart börjar skolan and the summer is over. höst. kallt. plugg. skit.

Kommentarer :

#1: Anonym

Vad kul med Liseberg. =)

skriven

Kommentera inlägget här :