naive

det är läskigt. att tiden kan gå såhär snabbt! det har varit en händelselös dag med sämsta vädret och ändå är klockan redan fyra. det borde kännas som att jag har suttit här i evigheter men det gör det inte.
jag har städat mitt rum. eller a, har plockat upp alla saker från golvet och lagt dem på sängen i alla fall.
och fick ett telefonsamtal. ska inte sjunga på något bröllop längre. inställt. jag som behövde pengar.

sen har jag fått ett sms från ett nummer jag inte har. hello your little dirty freak stod det. hej ditt lilla snuskiga missfoster.
seeeeeeeen har jag haft kontakt med Jenny. ja! kul, vi ska på fest senare. har inte sett varandra på tre veckor.

kommer ni ihåg "the IKEA-dance?" den som min pappa kom på med sin livliga fantasi. det enda dåliga med videon är att jag filmade åt fel håll.

jaja, vi hörs. pews.




Kommentera inlägget här :