lät du henne komma närmre




börjar direkt. Öland, Löttorp camping:

åkte dit förförra onsdagen. fick i princip ångest så fort vi anlände på campingen. vad hade hänt?! för det första så stod det en barack på vår plats så vi hade ingenstans att bo vilket blev en ganska knepig situation. men det jag reagerade mest på var att det var så himla tomt. kändes som om jag stod på ett gärde, med en barack. har varit på Öland ända sedan jag varit barn och mina fina, fina minnen av min fina semesterplats sänktes oerhört.
det enda bra var egentligen att vi tillslut fick en plats att sova på. eftersom det var så tomt så var det liksom inget problem.

dem kommande dagarna var vädret asbra och vi badade och spelade volleyboll. klarade mig ganska bra trots folkbrist. det måste finnas människor på platser där jag befinner mig annars får jag typ abstinens. jag är så pass social. klarar inte ensamhet i för stor grad och för länge. första veckan blev alltså typ lite av tortyr för mig. haha, bra eller hur.

en annan grej som var stört dålig på Löttorp var affären. det fanns aldrig mjölk. eller fil. eller juice eller ost eller skinka. sådant som folk behöver. hatade att gå dit. OCH KULGLASSEN! tre kulor var samma storlek som en. kanske till och med en halv. hatade att gå dit.

det här var ungefär den dåliga biten av resan. glömde kameran också ju. fortfarande jättesur över det.
tar den bra delen snart.

Kommentera inlägget här :