kan inte skilja på

dagens fail: kommer hem från Linköping med bussen. tycker att jag ser en söt kille typ en bit bort ifrån mig. I SKÄNNINGE? vem kan det vara. sen börjar han att vinka åt mig. jag fattar ingenting. han börjar gå emot mig.

......det var min bror. vet att jag behöver glasögon, men börjar han seriöst bli så stor? att jag tyckte att han såg snygg ut.

dagens obehaglighet: min granne bygger typ om sitt hus och han har anlitat någon slags korean eller någonting som ska hjälpa honom. han är kanske 25 och visslar efter mig när jag går förbi.

dagens stör: skulle köpa en glass när jag var i Linköping och jag såg verkligen fram emot det. för att jag såg en smak i kylen som jag så jättegärna ville ha. den såg så god ut. jag sade vad jag ville ha och så uppenbarar det sig att den smaken jag tog inte alls var den jag egentligen ville ha. jag fick en äcklig vit kula med russin i. hade tittat på fel smak. är fortfarande arg för det.

Kommentera inlägget här :