hm

okej. hyr internet i en timme och sitter alltså just nu på campingens reception. datorn är aströg. borde få rabatt.
vill sååå hem just nu. det är översvämning i hela mitt tält. skor, väskor, stolar och pengar flyter omkring. promise you. och det har åskat i princip precis över huvudet på mig hela dagen. har massa panikångest. vill sova i en vanlig säng igen. är jätterädd för att sova här på nätterna för att överallt är det kallt och blött och så finns det äckliga djur.
har kollat massa tåg och swebussar och går hela tiden och tänker på om jag ska åka hem i morgon eller inte. är egentligen dum i huvudet om jag gör det. min familj åker ju om tre dagar. menar att det kan jag ju stå ut med om jag kämpar. men när det är såhär jäkla tråkigt så går allt så himla långsamt. e, asså, det låter som om jag har sämsta semestern ever. kan meddela att så är det inte. bara så jag känner nu.
skitsamma. har typ 40 minuter kvar att sitta här men funderar på att gå. är sjuk också. halsen som vanligt.
nej går. alldeles för mycket folk här som stör. puss.

Kommentera inlägget här :