har aldrig fått ihop modell och verklighet

är det möjligt att man kan få träningsvärk av att sitta ner? för i så fall har jag det. satte mig ner idag klockan tio och reste mig upp ca sju timmar senare. var nära på att falla ihop. vad ont det gjorde. är jättesprallig nu och vill allt annat än att sitta hemma. vill bort från tvn och datorn.

kan fortfarande åka på bio. ju. i och för sig. men asså, Robin Hood. gillar inte. jag vill se Shrek! i 3D. men inte själv heller. det fattar man väl.

behövde inte ta några kunder idag utan mamma tog hand om det. jag var typ inte så positivt kontaktbar. hamnade lite i depression. vädret och tomheten sög. plus att pappa åkte iväg till Linköping med nycklarna till cafét idag (glömde dem i bilen igår) så jag hade liksom ingen aning om hur jag skulle öppna och kunna komma in.
slog sönder ett fönster. nej det fanns en extranyckel.


Kommentera inlägget här :