dålig dag

har fått soleksem på bröstet och jag har inte blivit brun alls. dessutom fjällar jag. tappar färg jag inte ens har.

men har i alla fall fått igång min dator igen. pappa fixade medan jag tittade på.
min pappa har sitt arbetsrum/sin studio precis typ bredvid datorn. jag kan se han härifrån. om inte jag har hörlurar på mig och om jag inte lyssnar på extremt hög musik så hör jag när pappa spelar i studion. detta sker konstant. för oftast lyssnar jag inte på musik när jag sitter här eftersom jag nästan bara spenderar tid vid datorn för att skriva blogg. sen brukar jag gå igen. 
pappa spelar in skivor. just nu spelar han upp en typ hip-hop-jazz-sång, jag vet inte. och han spelar exakt samma mening hela tiden. om och om igen. det är så sjukt störande. vänjer mig aldrig.

funderar på att gå ut och gå för att rensa hjärnan lite. typ gå ut på landet, in i en skog eller ut på ett gärde där det blåser kallt för här svettas man ihjäl.

Kommentera inlägget här :