crap

vet att ni håller på att dö för att jag inte skriver. ska ba ta upp tvätt och vika den och lägga in den i garderoben och klä på mig och sen kommer jag. och klagar. på att det är så himla dåligt väder.
det är så mycket höstkänslor i mig. hatar det för det betyder att man måste gå i skolan och göra läxor och prov och att det ungefär är det enda man gör. det är alltid samma sak varje dag. hela hösten, vintern, våren. och det som man har gått och längtat till hela året är över. sommaren. det är ju vår medvetenhet om att det snart kommer ett sommarlov som får oss att inte gå under resten av året. veckorna innan sommarlovet är man så himla förväntansfull och lycklig och nu sitter man här. 29/7. om tre dagar är det augusti.

men man ska ju leva i nuet har jag hört. och förresten ska jag nog till Ullared och Liseberg snart. och se Shrek 3D engelskt tal.

Kommentarer :

#1: Nicolasalida

I like the site. Shame about the problems with the guestbook.

skriven

Kommentera inlägget här :