17.38

gick upp i fem minuter och sedan slog det mig att jag kan ju inte låta er att inte få veta hur mysigt jag hade det igår.
träffade danstjejerna. försökte i sju år att få ihop en grill och när Sabina kom gick det. sen åt vi. pratade om mina fantastiskt roliga upplevelser som jag hade varit med om när jag var på Öland. sen hade vi ett seriösare samtal. sen hade vi roligt igen. och så åt vi choklad.

okej det här blev inte bra. hade värsta inlägget inuti mitt huvud men när jag läser detta så fattar jag att ni aldrig kommer att förstå hur bra jag hade det igår så nu skiteeer jag i deet hääääär. bajs. äter paj istället.

Kommentarer :

#1: Millah Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

Hej =) Allt bra?

Är du tävlingsintresserad?



Jag har iaf igång massa tävlingar & det kommer in nya hela tin.



Var gärna med & tävla =)

--> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad så ber jag verkligen så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara att radera den hära kommentaren eller nå:)



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

skriven
#2: Anonym

Om du vill kan du tävla om valfritt laptopskydd på min blogg nu :P

skriven
#3: Cissi

Hej, allting bra? :)

skriven
#4: Tanja

Hej är allt bra? vill du tävla? hah

vad tråkigt att jag missade det :/

skriven

Kommentera inlägget här :