oaktiv

NU skriver jag.

det har varit så mycket med franskan och engelskan och ekonomin och hela skiten men det skiter vi i nu.
idag hade vi första franskaprovet. observera första. imorn äre det andra.
jag blev klar först av alla!

hemma här händer inte massor. pappa pratar om att åka på bio imorn. hela familjen. i så fall blir det nog avatar, eftersom jag nog är den enda som inte sett den än.



här är jag och jenny på dansen. jag tänkte att jag redigerar inte ögonen eftersom färgen passar med tröjan. jag får alltid röda ögon. har det något att göra med att man har något speciellt pigment?

kan även ta upp en dum händelse i skolan:

felicia: elin, har du ett ben som är längre än det andra?
elin: asså nej, jag har ett som är kortare än det andra.

dumhuve.

nu är det halv åtta hos mig final.

Kommentarer :

#1: Tatsiana

blodet i ögat reflekteras av blixten, därför det blir rött ;)

skriven
#2: Tjejen med rufs-afro

extremt fin bild, tack LYDIA

skriven

Kommentera inlägget här :